Skip to main content

آموزش شارژ کردن حساب در صرافی بیت یونیکس bitunix

صرافی بینگ یونیکس از جمله پلتفرم هایی است که قابلیت واریز و برداشت ارز دیجیتال را به کاربران خود ارائه می دهد. در این مقاله به آموزش شارژ کردن حساب صرافی بیتیونیکس bitunix خواهیم پرداخت.

اموزش شارژ کردن حساب برای انجام معاملات و استفاده از خدمات متنوع مالی در صرافی bitunix امری واجب است.

بیت یونیکس از 260 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا به راحتی در بازار ارز دیجیتال معامله کنند.

توصیه می شود به طور کلی برای افزایش امنیت حساب کاربری، هرگز از رمزهای پیشفرض برای ورود به حساب کاربری خود استفاده نکنید و رمز عبور قوی برای هر حساب کاربری داشته باشید.

همچنین، پیشنهاد می‌شود که پس برای شارژ کردن حساب در صرافی بیت یونیکس ، حتماً بررسی کنید که مبلغ مورد نظر وارد شده باشدو در صورت وجود هرگونه مشکل، به صرافی bitunix اطلاع دهید.

در ادامه به صورت گام به گام به آموزش شارژ کردن حساب در صرافی بیت یونیکس bitunix می­ پردازیم.

 

شارژ حساب در صرافی bitunix

آموزش شارژ حساب در صرافی bitunix

چگونه حساب خود در صرافی بیت یونیکس bitunix را شارژ کنیم؟

در عصر دیجیتالی که همه چیز در دستان ما قرار دارد، دسترسی به بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال از طریق تلفن‌های همراه و برای سیستم‌های عامل اندروید …. به یک استاندارد ضروری تبدیل شده است.

در ابتدا لازم است برای شروع فعالیت به صرافی bitunix وارد شوید و در صفحه ی اصلی به بخش نوار در قسمت بالای صفحه بروید پس از آن برای دسترسی به دارایی ها باید آیکون Assets را انتخاب کرده و بر روی آن ضربه بزنید و روی Deposit کلیک کنید.

بعد از انجام این فرایند به صفحه ای جدید انتقال پیدا کنید و در این بخش برای انتخاب  ارز دلخواهتان در منوی coin  Coin Type را تغییر دهید و پس از آن ارز دیجیتال مد نظرتان را انتخاب کنید.

شارژ حساب در صرافی  بیت یونیکس

شارژ حساب در صرافی bitunix

در مرحله بعد وارد منوی Network می شوید و شبکه مورد نظرتان را برای انتقال انتخاب کنید  بر فرض مثال Bep20 یا Trc20

 در مرحله نهایی Deposite Address در این قسمت براساس  ارز دیجیتال و شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید یک آدرس ولت به شما داده می‌شود این آدرس متعلق کیف پول الکترونیکی آن ها می باشد.

فراموش نکنید این آدرس را برای خودتان کپی کرده به این دلیل که در ادامه فعالیت به آن نیاز خواهید داشت که باید آن را برای انتقال پول کپی کنید.

توجه داشته باشید که حداقل واریز ارزهای مختلف در این صرافی متفاوت است بنابراین حداقل میزان ارزها را از بخش Min deposite ببینید و به هیچ وجه کمتر از آن پول انتقال ندهید.

نحوه مشاهده موجودی حساب در bitunix

در ادامه شارژ حساب  در صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس باید بدانید که بیشتر ارز های دیجیتال به شکل روزانه از نوسانات زیادی برخوردار هستند و با این نوسان موقعیت ارز ها در بازار فرق خواهد کرد. در صورتی که فرصت ندارید ارز های دیجیتال خود را به کیف های الکترونیکی شخصی انتقال بدهید. این سوال پیش خواهد آمد در کدام قسمت سایت برای کاربران این امکان وجود دارد که ارزش دلاری و موجودی حساب را به شکل آنلاین مشاهده کنند.

صرافی بیت یونیکس

شارژ حساب صرافی بیت یونیکس

برای این امر می توانید وارد منوی Assets شده و در بخش پایین منو Spot Account را انتخاب نمایید.

کارمزد معاملات بیت یونیکس

کارمزد معاملات در صرافی Bitunix براساس حجم معاملات کاربران در ماه محاسبه می‌شود. حداکثر میزان این کارمزد در سفارشات میکر 0.08 درصد و در معاملات فیوچرز سفارش‌های میکر 0.02 درصد و در سفارشات تیکر 0.1 درصد است و فیوچرز 0.06 درصد است.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس