Skip to main content

آموزش نحوه برداشت از صرافی بیت یونیکس

صرافی ارز دیجیتال Bitunix  در حال حاضر یک از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای ایرانیان به حساب می آید . هدف بیت یونیکس ایجاد ابزارهای مالی راحت، امن، هوشمند و اجتماعی است و خدمات آن شامل معاملات نقدی و معاملات آتی و یا فیوچرز است، به کاربران کمک می کند پروژه های سرمایه گذاری با کیفیتی را داشته باشند و استراتژی های معاملاتی کارآمد و پایدارتری را برای سودآوری از طریق نگهداری و تجارت ارزهای دیجیتال به دست آورند.

در این مقاله به آموزش نحوه برداشت از صرافی بیت یونیکس ,محدودیت‌های برداشت و کارمزد می پردازیم و  شما را از طریق مراحل گام به گام برداشت ارز دیجیتال با استفاده از گزینه های مختلف راهنمایی می کنیم.

گزینه های برداشت Bitunix

در صرافی Bitunix، دو گزینه برای برداشت وجوه  وجود دارد: روی زنجیره یا انتقال داخلی. با انتقال زنجیره ای، Bitunix به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را به یک آدرس کیف پول خارج از Bitunix منتقل کنید، در حالی که انتقال داخلی به شما امکان می دهد ارز دیجیتال را به کاربر Bitunix دیگری منتقل کنید.

Bitunix امکان برداشت از طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال  را برای شما  از جمله ارزهای اصلی مانند USDT، BTC، ETH و WLD  فراهم می کند.

با این حال، در صرافی Bitunix، نمی‌توانید مستقیماً ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید  اگر نیاز دارید که ارز دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنید، باید برای تبدیل، ارز دیجیتال را از بیتونیکس به یک صرافی با پشتیبانی از برداشت فیات منتقل کنید.

محدودیت های برداشت  در صرافی Bitunix

محدودیت برداشت Bitunix شما بر حسب USDT محاسبه می شود و بسته به وضعیت حساب شما متفاوت است. یک حساب تازه ثبت نام شده Bitunix که هنوز تأیید نشده است، دارای محدودیت برداشت 24 ساعته 10000 USDT است. با این حال، هنگامی که احراز هویت تلفن همراه را تنظیم می کنید، این محدودیت به 20000 USDT افزایش می یابد. پس از فعال کردن Google Authenticator، محدودیت برداشت 24 ساعته شما به 50000 USDT افزایش می یابد. این محدودیت با تکمیل راستی‌آزمایی سطح 1 و فعال‌سازی تأییدیه‌های امنیتی متعدد، به 2,000,000 USDT افزایش می‌یابد.

Bitunix برای پوشش هزینه های تراکنش انتقال ارز دیجیتال از حساب Bitunix ، هزینه ثابتی را دریافت می کند. نرخ برداشت توسط شبکه بلاک چین تعیین می شود و ممکن است به دلیل عواملی مانند تراکم شبکه در نوسان باشد. هنگامی که می خواهید برداشت کنید، همیشه آخرین کارمزد را که معمولاً در صفحه برداشت شما نمایش داده می شود، بررسی کنید. در  تصویر زیر نمونه هزینه برداشت وجود دارد که ممکن است تغییر کند.

محدودیت های برداشت  در صرافی Bitunix

برداشت  در صرافی Bitunix

نکته: اگر به سقف برداشت روزانه بالاتری نیاز دارید، پس از تکمیل تأیید هویت پیشرفته KYC2، باید تیکتی حاوی جزئیات زیر ارسال کنید: Bitunix UID خود، نام واحد پولی که می‌خواهید سقف برداشت را افزایش دهید، و مقدار برداشت مورد نظر.

مرحله اول برداشت ارز دیجیتال

برداشت (one chain)
ابتدا  وارد حساب کاربری خود شوید.
می توانید با استفاده از ایمیل و رمز عبور، شماره تلفن و رمز عبور، حساب Google، Apple ID، فیس بوک یا حساب توییتر وارد حساب کاربری خود شوید. علاوه بر این، می توانید با یک کد QR وارد شوید.

مرحله دوم  لوکیشن محل برداشت

لوکیشن خود را روی “Asset” که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش خود قرار دارد، قرار دهید و از منوی کشویی گزینه “Withdraw” را انتخاب کنید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که «Withdrawal on-chain» انتخاب شده .توجه داشته باشید برای اطمینان از ایمنی حساب خود مطمئن شوید که حداقل دو گزینه امنیتی را فعال کرده اید.

برداشت از صرافی bitunix

برداشت از صرافی bitunix

برداشت از صرافی بیت یونیکس

برداشت از صرافی بیت یونیکس

مرحله سوم جزئیات لازم را پر کنید

ابتدا ارز دیجیتالی را که می‌خواهید برداشت کنید را جستجو و انتخاب کنید یا از میان گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کنید. سپس، شبکه مناسب برای تراکنش را از منوی کشویی انتخاب کنید. Bitunix تمام شبکه‌هایی را که از ارز دیجیتال انتخاب شده پشتیبانی می‌کنند فهرست می‌کند. یکی را انتخاب کنید. سپس، آدرس برداشت را وارد کنید، که آدرس گیرنده برای انتقال ارز دیجیتال است. پس از این، مقدار ارز دیجیتالی را که می خواهید برای گیرنده ارسال کنید،را وارد کنید.

هنگام پر کردن این اطلاعات، به جزئیات کلیدی در صفحه برداشت خود توجه کنید: «برداشت در دسترس است»، «محدودیت برداشت 24 ساعته»، «مبلغ دریافتی» و «هزینه شبکه». هزینه شبکه بسته به شبکه مورد استفاده برای تراکنش متفاوت است.

پس از پر کردن مشخصات گیرنده،دوباره بررسی کنید. پس از تایید، برای ادامه تراکنش، روی “برداشت” کلیک کنید.

 

برداشت  وجوه صرافی bitunix

برداشت وجوه صرافی بیت یونیکس

مرحله چهارم دستورات را دنبال کنید

از شما خواسته می شود تا جزئیاتی را برای تأیید معامله ارائه دهید. کد را از ایمیل یا برنامه احراز هویت خود وارد کنید و سایر اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. سپس روی «ارسال» کلیک کنید.

انتقال داخلی

مرحله 1: وارد حساب کاربری خود شوید
می توانید با استفاده از ایمیل و رمز عبور، شماره تلفن و رمز عبور، حساب Google، Apple ID، فیس بوک یا حساب توییتر وارد حساب کاربری خود شوید. علاوه بر این، می توانید با یک کد QR وارد شوید.

مرحله 2: محل برداشت را پیدا کنید
مکان نما خود را روی «دارایی» که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، قرار دهید و «برداشتن» را از منوی کشویی انتخاب کنید. پس از این، بر روی “انتقال داخلی” کلیک کنید.

 برداشت بیت یونیکس

برداشت از صرافی بیت یونیکس

مرحله 3: جزئیات لازم را پر کنید
ابتدا ارز دیجیتالی را که می خواهید برداشت کنید جستجو و انتخاب کنید یا از گزینه پیشنهادی انتخاب کنید. سپس، نوع جزئیاتی را که می‌خواهید استفاده کنید – اعم از «ایمیل»، «موبایل» یا «UID» – با کلیک کردن روی برگه‌های مربوطه انتخاب کنید. مشخصات گیرنده را بر اساس آن پر کنید، سپس «مبلغ برداشت» را وارد کنید.

به «برداشت در دسترس»، «محدودیت برداشت 24 ساعته» و «مبلغ دریافتی» توجه کنید. از آنجایی که تراکنش رایگان است، لازم نیست نگران این جنبه باشید.

پس از تکمیل جزئیات لازم، آنها را برای اطمینان از صحت بررسی کنید. پس از رضایت، بر روی “انصراف” کلیک کنید.

آموزش نحوه برداشت از صرافی بیت یونیکس

آموزش نحوه برداشت از صرافی بیت یونیکس

مرحله 4: دستورات را دنبال کنید

از شما خواسته می شود تا جزئیاتی را برای تأیید معامله ارائه دهید. کد را از ایمیل یا برنامه احراز هویت خود وارد کنید و سایر اطلاعات مورد نیاز را پر کنید. سپس روی «ارسال» کلیک کنید.

سخن پایانی

برداشت از صرافی  Bitunix ساده و آسان است.  در این مقاله تمام اموزش برداشت مواردی را که باید در مورد برداشت زنجیره ای، نقل و انتقالات داخلی و برداشت فیات بدانید رگرداوری کرده ایم. اگر در طول فرآیند برداشت با مشکلی مواجه شدید، می توانید با تیم پشانی تیم مشتریان در 24 ساعت شبانه روز مشورت کنید.

گاهی اوقات،ممکن است مواردی وجود داشته باشد که تراکنش شما با تاخیر مواجه شود. در چنین مواردی باید وضعیت را بررسی کنید. اگر وضعیت برداشت شما نشان‌دهنده «برداشت تکمیل شد» یا «بلاک تایید شد»، به این معنی است که تراکنش توسط بیت یونیکس پردازش شده و اکنون برای اعتبارسنجی به شبکه بلاک چین ارسال شده است.

اگر بلاک چین نشان می دهد که وجوه وارد نشده است، باید صبورانه منتظر بمانید تا شبکه تراکنش را تأیید کند. اگر تأیید کرد که وجوه رسیده است اما هنوز هیچ سابقه ای از وجوه مشاهده نمی کنید، باید برای کمک با پلت فرم گیرنده تماس بگیرید.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس