Skip to main content

استکینگ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix

استکینگ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix از سایت بیت یونیکس فارسی.

لیکوئید استیکینگ یا همان استیکینگ به کاربران اجازه می دهد بدون قفل کردن سرمایه خود پاداش کسب کنند. برای این کار کاربران می‌توانند توکن‌های استیک شده ی خود را در یک استخر قرار دهند سپس توکن‌ها را به نمایندگی از کاربران به اشتراک بگذارند. ‘

در عوض، کاربران یک توکن دریافت می کنند که نشان دهنده سهم آنها در استخر است. این توکن ها را می توان در سایر برنامه های DeFi استفاده کرد یا در صرافی های ارز دیجیتال برای نقدینگی فروخت.در این مقاله استکینگ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix می پردازیم.

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

استیک کردن ارز دیجیتال در bitunix راهی آسان برای درآمد در دنیای ارز دیجیتال است.

 

استکینگ  صرافی آنلاین Bitunix

استکینگ Bitunix

استیک کردن یک مفهوم نوآورانه در فضای ارزهای دیجیتال است که در عین حفظ نقدینگی، مزایای سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

در این فرآیند این محدودیت را برطرف می‌شود و به سهامداران اجازه می‌دهد تا بازنمایی‌های توکن شده از دارایی‌های سهام خود را دریافت کنند، که می‌تواند در برنامه‌های مختلف DeFi استفاده شود.

مراحل استیک کردن در صرافی بیت یونیکس

برای استیک کردن در صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس تنها کافی ست بخشی از دارایی رمزنگاری شده خود را در بخش استیک ماینینگ bitunix نگهداری کنید. با این کار به طور اتوماتیک پاداش استیک به حساب شما واریز می شود.

با استیک کردن می توانید از طریق دارایی هایی رمزنگاری هولد شده خود سایر ارزهای دیجیتال را به دست آورده و بر میزان دارایی خود اضافه کنید.

مزیت استیکینگ  ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix

مزیت اصلی استکینگ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix کسب جوایز و حفظ نقدینگی است. هنگامی که کاربران دارایی های خود را از طریق این پروتکل به اشتراک می گذارند، توکن های مشتق را دریافت می کنند که نشان دهنده دارایی های سهام آنها است.

این توکن‌های مشتقه می‌توانند معامله، انتقال یا به عنوان وثیقه در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) مورد استفاده قرار گیرند و طیف وسیعی از امکانات را برای سرمایه‌گذاران باز کند.

پلتفرم‌ها و پروتکل‌های متعددی مانند Lido، Ankr و Rocket Pool، از Staking پشتیبانی می‌کنند. این پلتفرم‌ها با ارائه رابط‌های بصری و یکپارچه‌سازی یکپارچه با برنامه‌های محبوب DeFi، فرآیند staking را ساده می‌کنند و تجربه کاربر را افزایش می‌دهند.

علاوه بر این، آنها اغلب از تدابیر امنیتی قوی برای اطمینان از ایمنی دارایی های سهام و توکن های مشتق استفاده می کنند.

استکینگدر صرافی آنلاین Bitunix

استکینگ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین Bitunix

با وجود مزایایی که دارد، استقرار  استکینگ خطراتی نیز دارد. ارزش توکن‌های مشتق ممکن است نوسان داشته باشد و آسیب‌پذیری‌های قرارداد هوشمند می‌تواند تهدیدات امنیتی باشد. سرمایه گذاران باید تحقیقات کاملی را انجام دهند و هنگام مشارکت در سهام نقدینگی احتیاط کنند.

در آخر می توان گفت  کاربران صرافی بیت یونیکس قادر هستند دارایی خود را در این صرافی به راحتی استیک کنند و از این طریق سود دریافت کنند.

همچنین میزان سود دریافتی ارزهای دیجیتال مختلف متفاوت است و در مقابل هر ارز دیجیتال (در بخش 7_Day APY) درج شده است.

سودهای اعلام شده نرخ سود سالانه هستند و شما باید درصدهای درج شده را بر 365 روز تقسیم کنید. توجه داشته باشید که سود دریافتی ارزهای دیجیتال ثابت نیستند و ممکن است در روزهای مختلف نوسان داشته باشند.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس