Skip to main content

راهنمای ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری صرافی Bitunix

صرافی بیت یونیکس از صرافی های قابل اعتماد و معتبر بین‌المللی است که ایرانیان بدون هیچ محدودیتی

می توانند از آن استفاده کنند. کاربران فارسی و ایرانی یتوانند با ثبت‌نام از طریق کد دعوت زیر و تکمیل مراحل ثبت‌نام، یک جایزه نقدی ۵ دلاری دریافت کنید.

برای ثبت نام در صرافی Bitunix  با لینک معرفی کلیک کنید و جایزه ببرید.

صرافی Bitunix که در سطح جهانی به عنوان پیشرو در تجارت ارزهای دیجیتال شناخته شده است، تجربه ای کاربرپسند را برای معامله گران تازه کار و با تجربه ارائه می دهد.

ما صرافی ارز دیجیتال Bitunix را به دلیل ویژگی‌های جالب آن انتخاب می‌کنیم، از جمله یک پلتفرم مدرن و کاربرپسند تریدینگ، انواع مختلف تریدینگ (نقدی، مشتقه، کپی تریدینگ)، کارمزد تریدینگ کم، پشتیبانی مشتری با کیفیت، خدمات با کیفیت، و فعالیت رسمی در سراسر جهان (تأیید دسترسی به تمامی اموال در صرافی نیز وجود دارد). با ثبت نام در صرافی Bitunix می توانید تریدینگ خود را با بونوس‌های شگفت‌انگیز بهبود ببخشید.

برای استفاده از امکانات صرافی تبدیل، خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کنید.در این مقاله به آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس Bitunix می پردازیم.

راهنمای ثبت نام در صرافی Bitunix

مرحله 1. رفتن به وب‌سایت رسمی

مرورگر وب خود را باز کنید و به وب‌ سایت رسمی Bitunix بروید.

در صفحه اصلی وب‌سایت، دکمه “Register” را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، پیدا کرده و بر روی “Register” کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت یونیکس Bitunix

ثبت نام در صرافی بیت یونیکس Bitunix

روش مورد نظر برای ثبت‌نام خود را انتخاب کنید: شماره تلفن یا آدرس ایمیل.

راهنمای ثبت‌نام صرافی Bitunix

راهنمای ثبت‌نام Bitunix

 

تکمیل نهایی ثبت‌نام

3. [Email] یا [Phone Number] را انتخاب کنید و آدرس ایمیل/شماره تلفن خود را وارد کنید. سپس، یک رمز عبور امن برای حساب خود ایجاد کنید. توجه داشته باشید:رمز عبور شما باید شامل 8 تا 20 کاراکتر با حروف بزرگ، حروف کوچک و اعداد باشد.
شرایط مربوط به خواندن و موافقت با توافقنامه مشتریان و سیاست حفاظت از حریم خصوصی را تیک بزنید.سپس روی [ثبت نام] کلیک کنید.

 ثبت‌نام صرافی Bitunix فارسی

ثبت‌نام صرافی Bitunix فارسی

 

 

 ثبت‌نام Bitunix فارسی

ثبت‌نام Bitunix فارسی

4. مراحل تأیید را تکمیل کنید و یک کد تأیید 6 رقمی در ایمیل یا تلفن خود دریافت خواهید کرد. کد را وارد کنید و روی [Access Bitunix] کلیک کنید.

ثبت‌نام بیتیونیکس

ثبت‌نام بیتیونیکس

راهنمای ثبت‌نام Bitunix

راهنمای ثبت‌نام بیت یونیکس

 

5. تبریک می گویم، شما با موفقیت در Bitunix ثبت نام کردید.

ثبت نام در صرافی بیت یونیکس و دریافت جایزه

ثبت نام در صرافی بیت یونیکس و دریافت جایزه

 جایزه ثبت نام در صرافی بیت یونیکس فارسی به ایرانیان

صرافی‌های ارز دیجیتال رقابت سنگینی برای جذب کاربران دارند. این موضوع هم میان صرافی‌های ایرانی و هم در میان صرافی‌های بین المللی وجود دارد. به دلیل رقابت موجود، صرافی‌ها جشنواره‌های خوش آمدگویی برگزار می‌کنند و به کاربران جدید پاداش می‌دهد. صرافی Bitunix یکی از صرافی‌هایی  است که  معمولاً بونوس‌های جذابی را به خود اختصاص می‌دهد.

با استفاده از کد دعوت صرافی بیت یونیکس Bitunixir و بهره‌مندی از جایزه 5 دلاری، اولین گام خود را در دنیای معاملات ارز دیجیتال با بیت یونیکس بردارید و از امکانات ویژه این پلتفرم بهره‌مند شوید.

صرافی حرفه ای ارز دیجیتال  Bitunix که در نوامبر 2021 تأسیس شد، به طور پیوسته توسعه یافت و در اواخر سال 2022 به ثبت MSB ایالات متحده تبدیل شد و مجوز انطباق SEC را در فیلیپین در فوریه 2023 دریافت کرد. سپس رسماً 10 میلیون دلار بودجه دریافت کرد تا به طور کامل باز شود و به  تجارت در بازار جهانی، با دفاتر مستقر در دبی بپردازد .صرافی  Bitunix اکنون تیم خود را به آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا و همچنین ترکیه، روسیه و سایر مناطقی که بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد است، گسترش داده است. صرافی بیت یونیکس با هدف تبدیل شدن به امن‌ترین مبادله مشتقات رمزنگاری برای کاربران، به دنبال ارائه تجربه  بهتری برای میلیون‌ها کاربر است.`

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس