Skip to main content

صرافی Bitunix صرافی مناسب برای ایرانیان

صرافی های ارز دیجیتال بستر مناسبی برای مبادله ارزهای دیجیتال است. صرافی‌های ارز دیجتال به‌صورت مجازی فعالیت می‌کنند و  کاربران می توانند برای استفاده از خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال در آن‌ها ثبت‌نام کنند. انتخاب صرافی ارزدیجیتال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه‌گذاران ایرانی است. صرافی بیت یونیکس Bitunix یکی از گزینه‌های مناسبی است که ایرانیان می‌توانند با امنیت کامل از آن استفاده کنند.

معرفی صرافی بیت یونیکس Bitunix

بیت یونیکس یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2021 توسط یک تیم با سابقه در هنگ کنگ تاسیس شد و در سال های بعد دفاتر خود را در مکان‌های مختلفی از جمله سنگاپور، ژاپن و دبی ایجاد کرده است.

صرافی Bitunix

صرافی بیت یونیکس Bitunix

بیت یونیکس  در سال  2022 به عنوان ثبت‌شده MSB آمریکا دست یافت . هدف صرافی بیت یونیکس  ایجاد امن‌ترین بستر برای خرید و فروش و معاملات ارز برای کاربران است.

 ویژگی صرافی بیت یونیکس Bitunix

  • رابط کاربری ساده و پیشرفته
  • امکان انجا معالات اسپات و فیوچرز
  • امکان معامله بدون احراز هویت
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محبوب
  • دسترسی اسان با اپلیکشن‌های موبایل

 اعتبار و امنیت صرافی Bitunix

یکی از موارد بسیار مهم در ارتباط با صرافی های ارز دیجیتال میزان اعتبار آنها است. مطمئنا در هنگام ورود به صرافی دغدغه کاربران این است که آیا می‌توان به این صرافی اعتماد کرد؟ برای جواب این سوال باید چندین مورد را در نظر گرفت که هر کدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.

تجربه تا به امروز ثابت کرده است که کاربران صرافی بیت یونیکس مشکلی در هنگام کار کردن با این صرافی نداشته‌اند.با این حال شما به عنوان یک تریدر و کاربر نیاز است رعایت اصول مدیریت ریسک را در برنامه خود قرار دهید.

انتخاب یک صرافی مناسب برای تریدینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در صورتی که یک صرافی امکانات مناسبی داشته باشد می‌توانید بهترین پوزیشن‌ها را بگیرید.

 

صرافی بیت یونیکس

صرافی ارز دیجیتال bitunix

صرافی بیت یونیکس bitunix یکی از گزینه‌های پیش روی شماست که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است. خوشبختانه شما در این صرافی بدون نیاز به احراز هویت و با آی پی ایران می‌توانید تریدهای خود را به دو شکل اسپات و فیوچرز پیش ببرید.

امیدواریم که در بستر این صرافی و با دریافت آموزش‌های اصولی، مراحل موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس