Skip to main content

 آموزش ترید در اپلیکیشن بیت یونیکس Bitunix

صرافی بیت یونیکس Bitunix یک صرافی حرفه ای مشتقات ارز دیجیتال است و  همواره سعی می کند راهی آسان را برای خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال محصولات و خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیت یونیکس یکی از بزرگترین و معتبر ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا می باشد که اقدام به ارائه خدمات متنوعی به کاربران نموده است و برخلاف سایر صرافی ها به ارائه خدمات به کاربران ایرانی می پردازد .

این صرافی هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به کاربران ایرانی قائل نمی گردد.

آموزش ترید در اپلیکیشن بیت یونیکس Bitunix صرافی بیت یونیکس،با نام تجاری Bitunix اپلیکیشن مناسب ترید را برای  تلفن همراه را در فروشگاه iOS، گوگل پلی استور راه اندازی کرده است . در این مقاله به آموزش ترید در اپلیکیشن بیت یونیکس Bitunix می پردازیم.

دانلود اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس Bitunix

در حالی که بازارهای مالی سنتی، مانند بازارهای سهام و اوراق قرضه، معمولاً فقط در ساعات مشخصی در روزهای هفته باز هستند، بازار ارزهای دیجیتال، بازاری است که به صورت شبانه روزی  24 ساعته، با معاملات مداوم در طول سال باز است و  عوامل مختلف یا رویدادهایی ممکن است بر نوسانات قیمت بازار تأثیر بگذارند، که می توانید با استفاده از برنامه و اپلیکیشن بیت یونیکس به سرعت از تغییرات قیمت با خبر شوید.

دانلود اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس Bitunix 

دانلود اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس Bitunix 

 

اپلیکیشن Bitunix، که برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS طراحی شده، به کاربران امکان می‌دهد تا با چند لمس ساده، به معاملات خود دسترسی پیدا کنند و در هر زمان و مکانی به فعالیت‌های مالی خود بپردازند.

 برای دانلود صرافی بیت یونیکس Bitunix نسخه موبایل به فروشگاه اپلیکیشن iOS، گوگل پلی استور مراجعه کنید.

 مزیت واریز و برداشت در اپلیکیشن در بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس Bitunix از ارز های دیجیتال در شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند. علاوه بر ترون (TRC-20)، اتریوم (ERC-20) و BSC (BEP-20)، Bitunix از ارز های دیجیتال دیگر مانند Solana و Arbitrum One نیز پشتیبانی می کند که می تواند نیازهای کاربران مختلف را برآورده کند.

اپلیکیشن صرافی Bitunix به عملکرد پایه معاملات نقطه ای مجهز شده است. دقیقاً مانند وب سایت خود، برنامه بیت یونیکس به کاربران اجازه می دهد تا بیش از 100 جفت معاملاتی را با USDT معامله کنند و اخیراً برخی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار مانند PEPE، ARB، LDO و … در بیت یونیکس موجود است.

علاوه بر این،هر کسی می‌تواند با کمتر از 10 دلار ارز دیجیتال مورد علاقه خود را در Bitunix خریداری کند.

Bitunix به عنوان یک صرافی مشتقه، معاملات آتی دائمی با حاشیه USDT را نیز ارائه می‌کند که یکی از محبوب‌ترین شکل‌های معاملات مشتقه در میان علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است.

 

واریز و برداشت در اپلیکیشن در bitunix

واریز و برداشت در اپلیکیشن در بیت یونیکس

معاملات آتی دائمی در صرافی Bitunix به کاربران این امکان را می‌دهد تا با زمان‌های مختلف اهرم معامله کنند و در صورت تمایل، درآمد خود را افزایش دهند. در عین حال، قراردادهای دائمی صرافی بیت یونیکس همچنین به کاربران این امکان را می دهد که انتخاب کنند که دارایی های خاص را کوتاه یا طولانی کنند.

به این ترتیب، معامله گران همیشه می توانند محصول مناسب را برای کسب درآمد انتخاب کنند، صرف نظر از اینکه احساسات بازار بالا یا پایین است.

ویژگی ترید در اپلیکیشن بیت یونیکس Bitunix

  • امکانات تحلیل و معامله و قراردادهای لحظه ای و دائمی به کاربران در 24 ساعات شبانه روز
  • دسترسی سریع و آسان و ارائه امکانات برای انجا معاملات بهتر با نسخه تلفن همراه بیت یونیکس
  • امکانات ابزارهای تحلیل تکنیکال انلاین برای تصمیمات معاملاتی مبتنی بر داده‌ها
  • ارائه تغییرات قیمت روز در هر زمان برای اکثر ارزهای دیجیتال محبوب، از جمله بیت‌کوین
  • امکان لیست شخصی از ارز های دیجیتال مورد علاقه برای رصد تغییرات قیمت

One Comment

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس