Skip to main content

معاملات فیوچرز در اپلیکیشن صرافی bitunix

صرافی Bitunix از صرافی ارز دیجیتال پیشرو جهانی  است  که به روزرسانی  و ویژگی های پیشرفته جدیدی برای معاملات فیوچرز در اپلیکیشن صرافی bitunix اعلام کرده است و یک تجربه معاملاتی متحول کننده را در نسخه ios ارائه می کند.

صرافی بیت یونیکس Bitunix با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد و بدون هیچ محدودیتی می توانید معاملات اسپات و فیوچرز را  انجام دهید .

صرافی Bitunix، خود را متعهد می داند که تجربه ی متفاوتی از معامله ارزهای دیجیتال برای کاربران خود فراهم کند. در راستای این تعهد به عنوان برترین صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال، آخرین به روز رسانی های پلتفرم را در مورد عملکرد معاملات فیوچرز بیت یونیکس در iOS انجام شده است که به بررسی جزئیات این به روز رسانی های می پردازیم.

ویژگی های پیشرفته جدید معاملات آتی در صرافی بیت یونیکس

 

معاملات فیوچرز در اپلیکیشن صرافی bitunix

معاملات فیوچرز در اپلیکیشن صرافی bitunix

صرافی Bitunix ویژگی های جدیدی را به پلتفرم IOS برای انجام معاملات فیوچرز اضافه کرده است.

 Optimized Maximum Order Quantity :

در این روش حداکثر مقدار سفارش را برای ارائه انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتر بر فعالیت‌های تجاری و معاملاتی شما اصلاح شده است .اکنون، می‌توانید مقدار سفارش خود را  را با دقت بیشتری تنظیم کنید و آنها را کاملاً با استراتژی‌ها و ترجیحات معاملاتی خود هماهنگ کنید.

  Improved Liquidation Price Calculation for Cross Positions

مدیریت موقعیت ها به لطف پیشرفت در محاسبه قیمت . این بهبود ارزیابی ریسک دقیق تر و محافظت بهتری در برابر رویداد و نوسان ارز دیجیتال  تضمین می کند و به شما امکان می دهد با اطمینان معامله کنید.

 Enhanced Calculation of Margin Rate

کاربران بیت یونیکس با تنظیم یک قیمت تریگر در میان گزینه های قیمت نهایی با قیمت شاخص بتوانند به راحتی پوزیشن موجود خود را در قیمت بازار ببندند و همزمان پوزیشنی معادل آن را در جهت مخالف باز کنند. این سیستم  باعث می شود تا تجربه تجارت شفاف تر و قابل اعتمادتری را کاربران داشته باشند. با اپدیت جدید در محاسبات نرخ حاشیه، می توانید تصمیمات آگاهانه ای را در حین مدیریت موقعیت ها و نیازهای مارجین بگیرید.

  Added Option to Switch Unrealized PnL Calculation Method

این  ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد بین روش های مختلف برای محاسبه سود و ضرر محقق نشده (PnL) جابجا شوند. این انعطاف‌پذیری به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا روش محاسبه‌ای را انتخاب کنند که به بهترین وجه با سبک معاملاتی و ترجیحات آنها مطابقت دارد و سفارشی‌سازی و کنترل بیشتری بر مدیریت پورتفولیو ارائه می‌دهد.

Optimized Network Diagnosis
تشخیص شبکه بهینه شده: برای اطمینان از اتصال یکپارچه و عملکرد قابل اعتماد، قابلیت های تشخیص شبکه  بهینه سازی شده اند . در این صورت می‌توانید مشکلات احتمالی اتصال را به طور مؤثرتری شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنید و از فعالیت‌های کعاملاتی بدون وقفه اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس

صرافی bitunix

این جدیدترین ویژگیهای بیت یونیکس بر تعهد آن به توانمند سازی کاربران با ابزارهای معاملاتی پیشرفته و تعهد مداوم آن به نوآوری در حوزه ارز دیجیتال تأکید می کند.

این پیشرفتها نشان دهنده گام بزرگی در تکامل معاملات آتی است که نوید یک تجربه معاملاتی بهبود یافته کارآمد و دوستانه در پلتفرم بیت یونیکس است.

این آخرین به‌روزرسانی‌های پلتفرم نشان دهنده تعهد مداوم ما به ارائه یک تجربه تجارت استثنایی برای کاربران است.با عملکرد به روز شده معاملات فیوچرز  Bitunix  به کاربران اجازه می دهد تا بازارهای ارزهای دیجیتال را به طور موثر فعالیت کنند.

منتظر به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های بیشتر  Bitunix باشید بیت یونیکس می تواند شما را  به بهترین مقصد برای تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال برساند.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس