Skip to main content

مجوزهای رسمی صرافی بیت یونیکس

صرافی ارز دیجیتال بیت یونیکس Bitunix یکی از صرافی‌های معروف درحوزه ارزهای دیجیتال است که با استفاده از آن می‌توانید به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. صرافی بیت یونیکس یکی از گزینه‌های موجود در دنیای صرافی های معتبر ارز دیجیتال است که امروزه به محبوبیت خوبی نزد کاربران به خصوص ایراینان رسیده است. اسن صرافی به مجوز های زیادی دست یافته است.مجوزهای رسمی صرافی بیت یونیکس بسیارند.

دفتر مرکزی صرافی بیت یونیکس Bitunix در دبی قرار دارد.صرافی Bitunix در اواخر سال 2022 به یک ثبت‌کننده MSB ایالات متحده تبدیل شد.

صرافی Bitunix  راهی آسان برای خدمات و ابزارهای مالی پیچیده و همچنین معاملات اسپات و فیوچرز را به کاربران ارائه دهد. هدف اصلی این صرافی ارائه پلتفرم ساده و ایمن برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.

اخیرا،صرافی Bitunix اپلیکیشن موبایل خود را  در فروشگاه  iOS، گوگل پلی استور و سایرین راه اندازی کرده است و به کاربران خود اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهند ارزهای دیجیتال را معامله کنند.

اما این صرافی چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال‌ها را متوجه شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مجوز صرافی بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس در چند سال اخیر  از کشورهای مختلف موفق به مجوزهای رسمی شده است که در این جا به بررسی مجوزها می پردازیم.

مجوز MSB بیت یونیکس کانادا

مجوز بیت یونیکس

مجوز MSB بیت یونیکس کانادا

صرافی بیت یونیکس مجوز کسب‌و کار و  ارائه خدمات (MSB) کانادا را در  سال 2024 کسب کرده است. این مجوز  توسط مرکز تجزیه‌ و تحلیل تراکنش‌های مالی و گزارش‌های کانادا (FINTRAC) صادر می‌شود.

مجوز VASP  در فیلیپین

مجوزهای صرافی bitunix

مجوزهای صرافی bitunix

دومین مجوز صرافی بیت یونیکس در کشور فیلیپین   است که به آن می پردازیم. این صرافی در سایت خود اعلام کرده است که Bitunix مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال (VASP) را از Bangko Sentral ng Pilipinas (BSP) با نام تجاری Entranss Remittance International Corp در سال  2019 به‌دست آورده است.

مجوز MSB  در امریکا

مجوز bitunix

مجوز صرافی بیت یونیکس از امریکا

 

صرافی بیت یونیکس مجوز MSB را در ایالات متحده آمریکا دریافت کرده است که با این مجوز می‌تواند خدماتی  مثل  انتقال پول بین‌المللی، معامله ارز خارجی و تراکنش‌های ارز دیجیتال را انجام دهد.

امنیت صرافی بیت یونیکس

بیت یونیکس فعالیت خود را در سال 2021  در بازار ارزهای دیجیتال شروع کرد و  این صرافی دفاتری در دبی، فیلیپین و ایالات متحده آمریکا دارد و کاربران ایرانی نیز بدون انجام احراز هویت می‌توانند در بیت یونیکسُ مشغول انجام معاملات شوند.

این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال را برای معامله در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهد و معامله‌گران می‌توانند از اهرم 125 برای انجام معاملات خود در بازار فیوچرز استفاده کنند.

Leave a Reply

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت یونیکس